انواع جنس ترمو جهت تولید سررسید

جنس ترمو یک نوع چرم مصنوعی است که با الگوهای مختلف پوست حیوانات، انعکاس نور را در زوایای متفاوت نشان می دهد. این چرم باعث می شود جلد سررسید برجسته و جذاب به نظر برسد. جنس ترمو علاوه بر زیبایی، دارای مقاومت و دوام بالایی هستند و تنوع در رنگ و طرح نیز در این نوع چرم زیاد است.

برای تولید جلد سررسید با جنس ترمو، می توان از چندین مدل استفاده کرد. برخی از این مدل ها عبارتند از:

جنس ترمو پوست مار

این مدل با الگوی پوست مار، جلد سررسید را با رنگ های قهوه ای، سبز، آبی و … زینت دار می کند. این مدل مناسب برای سررسید های با قطع وزیری و اروپایی است.

جنس ترمو پوست ببر

این مدل با الگوی پوست ببر، جلد سررسید را با رنگ های قهوه ای، نارنجی، زرد و … زینت دار می کند. این مدل مناسب برای سررسید های با قطع وزیری و رحلی است.

جنس ترمو پوست شیر

این مدل با الگوی پوست شیر، جلد سالنامه را با رنگ های قهوه ای، خاکستری، سفید و … زینت دار می کند. این مدل مناسب برای سالنامه های با قطع رحلی و خشتی است.

بهترین مدل جنس ترمو بستگی به سلیقه، هدف و بودجه شما دارد. اما به طور کلی، می توان گفت که جنس ترمو پوست شیر بالاترین کیفیت و قابل استفاده ترین نوع جنس ترمو است. زیرا این نوع جنس ترمو دارای الگورانده زیر پشت جلدها است که باعث محکم شدن جلدها و جذب رطوبت در صورت لکه دار شدن جلدها می شود. همچنین، رنگ های پوست شیر به خصوص رنگ خاکستری، با همه رنگ ها ست می شود و به سادگی قابل حک لولو، پلاک، طلاکوب و چاپ داغ می باشد.